Hello, this is my message: life's good, carry on
95
Tõsted pearihmaga eest.
Istuda jalad harkis, käed toetada jalgadele ja ülakeha kummardada kergelt ette . Langetada pea rinnale ja tõsta siis kuklasse. Harjutust võib sooritada ka pingil kõhuli.
96
Tõsted pearihmaga tagant.
Istuda selg sirge. Raskus ripub kukla taga. Lasta pea taha, seejärel tõsta püsti ja lasta rinnale.
97
Tõsted pearihmaga külili pingil.
Pea on üle pingi otsa. Raskus ripub kõrvale alla. Tõsta ja langetada pead võimalikult kaugemale.
98/99
Kaelaharjutused maadleja sillas.
Sooritada võimlemismatil. Silda tõsta kõrgeks ja lasta madalaks. Harjutust 99 (Kaelaharjutused matile surutud peaga) vaata raamatust.
100
Kaelaharjutused oma käte jõu ületamiseks.
Toetada käed kord otsmikule, kord kuklale ja püüda tugevate pingutustega ületada käte vastupanu. Kätega pea liitutustele aeglaselt järel anda.

Valmista treeningkava

Treenija:
Treener:
Kava nimetus:
Jrk. nr.
HARJUTUS
Harj.nr. raamatus
Seeriad ja kordused
Tempo
Raskused (kg)
Paus (sek)
0
55 / 200

Telli treeningpäevik

Telli sisestatud kavast endale personaalne treeningpäevik.
Maksimaalne harjutuste arv on 20.
3.75 €
Peale tellimuse esitamist toimub maksmine dipri.ee keskkonnas.

Saada treeningkava sõbrale

Saada sisestatud kava sõbra e-posti peale